sâmbătă, 20 octombrie 2012

Review | Vichy Pureté Thermale

Vichy Pureté Thermale One Step Cleanser 3 in 1 e demachiantul meu preferat ! Combina efectele unui demachiant cu efectele unei creme de fata . Eu am tenul gras , dar am citit ca  e potrivit oricarui tip de ten , ceea ce e super ! Se foloseste atat ca demachiant pentru fata , cat si pentru ochi. Se poate aplica cu degetele, dupa care se sterge cu un tampon din bumbac, dar eu il aplic cu o discheta demachianta, asa pot sa vad ce port pe fata o zi intreaga :)) .




 Efecte:
  • Curata pielea in profunzime
  • Indeparteaza produsele de make-up
  • Lasa pielea proaspata si tonifiata
  • Indeparteaza perfect  impuritatile  
Ingrediente active:
Apa  termala Vichy - apa de la izvorul Lucas contine 17 minerale si 13 oligoelemente si are propietati calmante, reduce simptomele de iritatie, dar si protejeaza pielea impotriva radicalilor liberi si imbunatateste apararea pielii.
Captelae (un extract din arbore de Shea) – lasa pielea perfect curatata
Glicerina – pentru hidratarea pielii.




Contine 200 ml de produs si costa in jur de 50-60 de lei . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu